Wednesday, December 5, 2007

BOTEBOTE KORO







Kena i Vakamacala - Veikeda e da sega ni kila, na kau oqo e tubu me vaka o dua na co ka dau se vulavula se dromodromo lalai e noda vei yasa ni vale se vanua sa sega ni teivaki se vakayagataki tu. O koya e dau vakagataki me wainimate e dau malumu na drauna ka lokaloka na sena. E ra dau se lalai toka ga me vaka na senico.

Kena Yaga - E wai vinaka ni matetaka na drauna, e dau loba na kena wai ka gunuvi ka vakatau na kena sosoko e vinakati. Kevaka e dua e bo se sau, e dau vakayagataki na drauna malumalu ka saluwai vata kei na waiwai niu ka ubi kina na bo se mavoa.
E na qai vakuri tale yani ........................... Fijituwawa Research Team


6 comments:

Selina said...

vinaka vakalevu na biuta tiko na i vakamacala ni wainimate vaka viti e na internet
e vukei au sara ga vakalevu

Fijituwawa News said...

Bula Selina, vinaka na email tiko mai. E vuqa tale na wainimate vakaviti ena qai biu cake tiko vakamalua me vueki ira na wekada. Kevaka o kila ni tu e so na wekada era kila tu e so tale na wainimate vakaviti me biu cake ena Fijituwawa.com, ni qai email taka ga mai na kenai vakamacala. Ni moce toka mada.

Alumeci Rokotavo said...

Ni sa bula vinaka..au marautaka na nomuni website. E dua tiko na noqu kerekere bibi..na noqu gone yalewa e cakava tiko na nona "project" e koronivuli ka gadrevi me vola na yacadra vakavavalagi na veidraunikau oqo: botebote koro, totodro kei na kalabuci damu. E sega ni vinakati kina na "scientific names". Au kerea na nomudou veivuke ke rawa..Sa vinaka vakalevu sara..mo dou kalougata tiko!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
rasco said...

VINAKA VAKALEVU NA VAKASASAMA TOTOKA...AU CAKAVA TIKO DUA NA PAGE ENA NI WAIVAKAVITI ENA FACEBOOK ME BALETA NA SASAGA VINAKA OQO...AU SA NA KEREA KEU RAWA NI TAURA ESO NA NOMU NI VAKADIDKE ME BIU KINA...ENA ACKNOWLEDGE TAKI TIKO KINA NA NOMUNI CAKACAKA VINAKA.

Unknown said...

vinaka vakalevu na biuta tiko nai vakamacala me baleta wainimate vakaviti ena mona liva2 sa veivuke sara ga valevu vei au kei na noqu matavuvale.....dou kalougata tiko!!!!!